Stadeleje og priser

Oplysninger om leje og brug af stadepladser 2017

Prisen for stadeplads er i 2017: 175,- kr. pr. facademeter. Gebyr på kr. 200,- for hjørne- og 7-meter pladser. Dybden på pladsen er ca. 6 meter.

Prisen er inklusive strøm: 220 V max 300 Watt. Du skal selv have stik og kabel med (standard).

Du må kun parkere på egen stadeplads. Hvis der ikke er plads nok på din stadeplads, skal du parkere uden for markedspladsen. Se oversigt over stadepladserne her.  Hent oversigten her.

Bestilling af stadeplads

Bestilling af stadepladser foretages ved at udfylde kontaktformularen herunder:

Du bedes oplyse følgende:

• Antal facademeter du ønsker.

• Navn, adresse og telefon nummer.

• Hvad du ønsker at sælge på markedet.

• Hvis du skal bruge mere strøm end de tildelte 220 Volt 300 Watt 

 

Du kan også ringe til os på telefon 8696 5702, telefonen er ikke bemandet hele tiden, men der er en telefonsvarer du kan aflevere en besked på.

Hvis du sender en mail til

post@hammelhestemarked.dk,

vil du hurtigere få et svar.

Pladserne tildeles efterhånden som de bliver anmeldt, dog har man en fortrinsret til den plads man havde sidste år, hvis det er samme antal meter man ønsker, der skal være indsendt reservation inden udgangen af marts måned 2016.

Betaling af stadeplads:

Alle der har forhåndsreserveret en stadeplads til 2017 vil modtage brev fra os inden 5 juni.

Ikke betalte og ledige stadepladser sælges efter princippet først til mølle.

Når du har bestilt en stadeplads modtager du et brev med indbetalingskort og yderligere oplysninger.

Betalingen skal være Hammel Hestemarked i hænde senest 14 dage efter brevet er modtaget, først når betalingen er indgået er du sikker på at du har pladsen.

Vi sælger de pladser der ikke er betalt indenfor tidsfristen på 14 hverdage.

Der vil ikke blive sendt yderligere påmindelse ud.

Ændring af stadeplads:

Hvis du skal bruge mere plads end du havde sidste år, eller du har andre ønsker til pladsens placering, vil vi være fleksible med hensyn til ændringer, men det kræver at vi ved det i god tid, så kontakt os snarest hvis du har ønsker.

Ved et ønske om ændringer kan det ikke påregnes at du får samme placering som sidste år.

Ekstra strøm forbrug:

Hvis du skal bruge mere strøm end de inkluderede 220 volt – 300 watt, skal det bestilles senest den: 25 august, så elektrikeren kan nå at trække de nødvendige kabler.

Prisen for strøm udover max. 220 volt og 300 Watt er :

220 volt ekstra Watt – koster : 75,- kr. ekstra.

380 volt eller kraft – koster : 125,- kr. ekstra.

Ved for sent bestilt ekstra strøm, vil der udover det ekstra strøm afgift blive opkrævet 400,- kr. til ekstra kabel træk. Beløbende skal dække vor ekstra udgifter til elektriker.

Annoncering:

Hestemarkedet annonceres i Radio, ugeaviser og dagblade, på facebook, på hjemmeside og som bannerreklamer på nettet.

Indgangstegn:

Medsendes brevet, og skal i wek-enden fremvises ved indkørslen Gl. Randersvej – Borringsvej eller Thilemansvej – Thorsvej.

Der udleveres kun 2 stk. adgangstegn per stadeplads.

Markedets åbningstider for stadepladser 2017:

Torsdag den 31. august og fredag den 1. september – du kan holde åbent hvis du har lyst.

De officielle åbningstider for stadepladser i 2017.

Lørdag den 2. september kl. 09.00 til 18.00, eller så længe du har lyst.

Søndag den 3. september kl. 09.00 til 18.00.

Bademuligheder:

Vil være muligt i følgende tidsrum:

Fredag den 1. september Kl. 20.00 –22.00.

Lørdag den 2. September Kl. 07.00 – 09.00 og Kl. 18.00 – 20.00.

Søndag den 3. September Kl. 07.00 – 09.00.

Gratis kaffe og rundstykker:

Lørdag morgen den 2.Sept. og Søndag morgen den 3. Sept. vil der være mulighed for at få gratis kaffe og rundstykke i det hvide markeds telt, bagved siden af INFO-vognen i tidsrummet :

Lørdag Kl. 07.00 til kl. 08.30

Søndag Kl. 08.00 til kl. 09.30

Sidste ankomstfrist:

Vi bestræber os på at alle kan være på plads senest lørdag den 2. sept. Kl. 09.00, så vi beder dig om at komme i god tid. Efter lørdag den 2. september kl. 09.00 forbeholder vi os ret til at gensælge de ubesatte pladser.

Du kan ankomme fra torsdag den 1. september om eftermiddagen.

Kørsel og parkering på pladsen:

Efter lørdag den 2. september kl. 09.00 og indtil søndag den 3. september kl. 18.00, må der ikke køres på pladsen i åbningstiden, uden at det på forhånd er aftalt i INFO-vognen.

Der må kun parkeres på egen stadeplads areal, hvis der ikke er plads skal parkering ske uden for markedspladsen. Du kan få anvist parkeringsplads ved henvendelse i INFO-vognen.

INFO-vognen er bemandet fra torsdag middag og indtil søndag kl.18.00

Der er hundevagt på pladsen fredag – lørdag – aften og nat.

Brandkrav:

Vi gør opmærksom på at brandmyndighederne forlanger at alle kræmmere har brandslukningsmateriale, som minimum en 6 kg. Pulverslukker, desuden indskærpes det at man skal holde sig indenfor den opmålte og afmærkede plads.

Dette er vedtaget af Hammel Hestemarked’s udvalget og er gældende for markedet 2017.

Med venlig hilsen

Hammel Hestemarked.
Stadepladsudvalget.
Michael Plauborg
email: post@hammelhestemarked.dk
Tlf. 8696 5702

 

International paymentPlease remit direct to

Danske Bank
Hammel Afdeling
Torvegade 4
Dk-8450 Hammel
Denmark

TELEFON +45 4512 4310
www.danskebank.dk

S.W.I.F.T DABADKKK
IBAN No: DK41 3000 3647 2511 45
Hammel Hestemarked
Economy Director Poul Erik Andersen
Skovbrynet 16
8450 Hammel
Denmark

EU cross-border payment
With regulation No. 2560/2001, the EU introduced new rules for calculating fees for cross-border payments between EU member states. The rules apply to all banks in the EU countries and were introduced in each country in 2003. The rules apply to both retail and corporate customers.

Purpose of the new rules
To enable companies to transfer money fast, safely and cheaply from one end of the EU to the other

To make it possible for banks to process payments automatically, without manual processing

Terms of the regulation
When certain conditions are complied with, the fee for cross-border payments must be the same as the fee you pay for a similar domestic payment in the country from which the payment is sent. The conditions are as follows:

The payment must be effected within the EU countries

The beneficiary bank’s BIC (Bank Identifier Code) must be indicated

The beneficiary account’s IBAN (International Bank Account Number) must be indicated

The remitter and beneficiary of the payment must each pay their own bank charges

The remitting and beneficiary banks must be able to effect payments without manual processing

If you accept transfers as payment, you must notify your customers of your IBAN and your bank’s BIC when you send invoices for goods and services within the EU.

Euro payments in the EU and EEA

In June 2005, the European Payments Council (EPC) passed a resolution requiring all European banks, beginning on January 1, 2007, to process cross-border (non-domestic) euro payments to recipients in the EU and the EEA (Norway, Iceland, Liechtenstein and Switzerland) with mandatory BIC and IBAN information.

Payments without both the BIC and IBAN may be rejected after the deduction of a fee. Local expertise