Frivillig hjælper

 

Information til alle hjælpere Hammel Hestemarked 2017

Så er vi tæt på årets største event i Hammel og omegn, nemlig Hammel Hestemarked 2017.

Igen i år er der ca. 450 personer der hjælper til i forbindelse med markedet, og stort tak for det.

Uden jer var det ikke muligt.

Hermed lidt information om Hammel Hestemarked 2017.

Udlevering af t-shirt og billetter samt ID kort til team chefer:

Alle der har en vagt hvor de er ude blandt vores gæster skal have udleveret en Tuborg t-shirt, og det sker i forbindelse med Frijsenborg løbet torsdag aften.

I HGF Zonen der er i Hestestalden på ”den nye” festpladsen ved søen, kan du torsdag mellem kl. 17 – 19:45  afhente en t-shirt og det antal billetter din vagt giver.

ID kort til team cheferne udleveres også her.

Har man ikke mulighed for at møde op torsdag aften, kan man som alternativ få en ven eller bekendt til at hente sin t-shirt og billetter. Ellers kan den efterfølgende hentes i infovognen

Mellem 1 – 3 timer giver adgangsbillet og 1 stk. bar billet til markedet.

Mellem 4 og 7 timer giver adgangsbillet og 3 stk. bar billetter til markedet.

Mellem 8 og 12 timer giver adgangsbillet og 6 stk. bar billetter til markedet.

Over 12 timer giver adgangsbillet, 6 stk. bar billetter og 3 – 6 flasker vin alt efter rimelighed.

3 bar billetter kan ombyttes til 1 flasker vin i info vognen.


Vagtplanen:
Der er i løbet af markedet 57  forskellige vagter.

Hver vagt har sin egen beskrivelse med info om vagten.

Vagtplanen opdateres næsten hver dag fra nu – og sendes pr. mail til hver enkelt hjælper.

Spisning:
De vagter hvor hjælperne skal spise i forbindelse med vagten forgår således.

Team chefen får udleveret mad billetter til holdet i HGF Zonen på festpladsen.

Mad udleveres i mad teltet på festpladsen ved søen.

Dem på vagt i Arena søndag forventes at få mad der. Alternativ spises der i mad teltet.


Beredskab:
I alle bar områder samt i info vognen ligger vores beredskabsplan samt folderen ”hjælper info”.

Teamchefen har ansvaret for at alle på vagten er bekendt med beredskabsplanen.
I folder ”hjælper info” finders der gode oplysninger om vagtens virke.

I forhold til vores beredskab, er der ingen privat parkering af biler i området bag HIC.

Regler har vi ikke mange af, men bare for en god ordens skyld:

  • Man er klar til vagten på det tidspunkt der står i vagtplanen.
  • Man er på intet tidspunkt beruset i forbindelse med vagten (det er naturligvis tilladt at nyde en genstand i forbindelse med vagten, bare man ikke bliver beruset).
  • Man har ikke sin udleverede HHM t-shirt (og id kort) på efter vagten, hvis man har tænkt sig at blive beruset.
  • Man giver ikke på nogen måde øl eller andet fra baren uden afregning (kontant eller bar billet). Det er kun styregruppen der kan give tilladelse til øl og andet U/B.
    Og husk, et smil og lidt venlighed giver en god oplevelse……..

Med ønsket om et godt Hammel Hestemarked til jer alle…..

Venligst

Majken Astrup/Styregruppen/ Hammel Hestemarked